יום שישי, 11 בנובמבר 2011

איך לתקן (באופן זמני) דלת חורקת

הרי לכם תסריט לא דמיוני בעליל:
עשר בלילה. חושך בבית. אני (בהתאם לגילי המנטלי, שהוא 80) מכורבלת במיטה לבושה בפיג'מת שני חלקים בצבע כחול עם ציורים של פתיתי שלג עליה. באמת. הכול שקט, אני כבר כמעט ישנה.

לפתע, רעש נורא מקפיץ אותי!
זה החבר, שפתח את הדלת החוקרת של השירותים.


באסה. 


עכשיו שהתעוררתי, אני פנויה לתיקון הדלת. אז מה עושים? אני שמחה ששאלתם. ברור שבאופן כללי עדיף לקנות תרסיס ייעודי לשימון צירים וכאלה ולפתור את הבעיה כמו שצריך, אבל רק למקרה שאין לכם כרגע, הנה מה שתעשו.

קחו צלוחית קטנה, שימו בה שמן בישול רגיל (לא זית, אלא משהו זול), טבלו בו חתיכת צמר גפן ושפשפו את צירי הדלת. הכי קל לעשות את זה כשהדלת פתוחה למחצה. אחר כך, פתחו וסגרו אותה כמה פעמים, רק כדי לוודא שהיא אכן הפסיקה לחרוק. אתם צודקים, זה נס.

אמנם הטריק הזה מצוין, אבל הוא עובד רק לאיזה שבועיים-שלושה. אחר כך הדלת שוב מתחילה לחרוק וזה ממש לא כיף.


באמת לא הייתה לי תמונה הולמת בשביל הפוסט, כאילו מה אני אשים פה? דלת?
אז שמתי תמונה של שלט שמוביל למוזיאון הקומוניזם בפראג. משעשע פלוס.

3 תגובות:

  1. wd40 - החומר האהוב עליי בכל העולם!
    בכל פעם שאני עוברת דירה אני רק מחפשת דלתות חורקות כדי לרסס אותו!

    השבמחק
  2. הוא גם אמור להיות טוב להסרת דברים וכאלה. בכל מקרה, אני כל פעם שוכחת לקנות, אז את מוזמנת אליי הביתה לביקור עם התרסיס. אולי יהיו עוגיות.

    השבמחק
  3. הוא בדיוק נגמר לי כי ריססתי את כולו על תריסי הברזל שלי. הם חרקו קצת ולא עוד. אני מקווה שאני עוד מוזמנת ואנצל את ההזמנה בקרוב.

    השבמחק