יום שבת, 5 בנובמבר 2011

איך לקלף רימון כמו שצריך

רימון הוא הפרי השלישי האהוב עליי, אחרי מנגו ובייקון (עדיפות למנגו עטוף בבייקון). אך אליה וקוץ בה - הקילוף שלו זה עסק מלכלך וסיזיפי. מאז שלמדתי את שיטת הקילוף המעולה הזאת, החיים נהיו קלים וכשהרימונים זמינים בשוק אני אוכלת קערה לפחות 3 פעמים בשבוע. כדאי גם להוסיף רימון לסלט, כי זה ממש טעים.

השיטה פשוטה מאוד. כל מה שתזדקקו לו הוא סינר, מצקת כבדה, קערה וקצת אגרסיות מודחקות.

ראשית, לוקחים את הקרבן וחוצים לשתיים, לרוחב. כלומר לא חותכים דרך הצ'ופצ'יקים שלו.


עכשיו לובשים סינר. המתקשים יכולים לתלות מגבת מטבח על החולצה. אוחזים חצי מהרימון, כך שהחלק הפתוח פונה לעבר כך היד שלכם, ממקמים את היד מעל לקערה ומתחילים להלום בו בכל הכוח שבו רציתם להלום בפניה של הכלבה המתנשאת שחופפת אתכם בעבודה החדשה. מסובבים את הרימון, כך שאפשר להכות בו מכל הצדדים, וגם מלמעלה.

חשוב מאוד להניח את הקערה בתוך הכיור ולעמוד מעליו, אלא אם אתם רוצים שהמטבח ייראה כמו זירת רצח.

לי אין מצקת כבדה מספיק, אז אני משתמשת בממחה תפוחי אדמה שעשוי ממתכת.
אחרי שחזרתם על התהליך עם החצי השני, נותרתם עם קערה מלאה בגרעינים טעימים, אך אבוי, גם בקצת קליפות. ממלאים את הקערה במים והקליפות צפות למעלה. שולים אותן החוצה, מסננים את גרעיני הרימון ואוכלים אותם מהר לפני שהחבר חוזר הביתה.

הקליפות הצפות.

3 תגובות:

  1. תאמיני לי, הבלוג שלך זה הדבר הכי יעיל שאפשר לקרוא באינטרנט. סוף סוף אני אתחיל לקנות יותר מרימון אחד בחודש

    השבמחק
  2. שמחה ששימחתי. ואם אתה כבר קונה דברים, אל תשכח את הבייקון.

    השבמחק