יום רביעי, 19 באוקטובר 2011

מה אפשר לצייר על לוח בית ספר (כזה שכותבים עליו בגיר) שלגמרי במקרה יש לכם בסלון?

ובכן, האפשרויות הן בלתי מוגבלות.

אפשר לצייר חברים שבאים לבקר.


אפשר לצייר ג'ירפות או קקטוסים.


או מסגרות שבמרכזן מדביקים גלויה שהחבר הביא מאמסטרדם.


 או לווייתנים שנושאים בחובם מסרים מפוקפקים.


האמת היא שהדבר הראשון שאני ציירתי היה איש (או אשת) מקלות עם ציצי ממש גדול. ותיק יד. ונעלי עקב.  אותי זה הצחיק, בסדר?

אתם בוודאי תוהים מאיפה השגתי את הלוח המופלא הזה. התשובה היא שהכנתי אותו בעצמי. דה. ליתר דיוק, צבעתי בעצמי.

אם תחשבו על זה לרגע, תבינו שלוח בית הספר מילדותכם לא פשוט נוצר ככה. הוא התחיל את דרכו כלוח עץ, שאותו צבעו בצבע מיוחד. את הצבע הזה אפשר לקנות בחנות טמבור במחיר 100 ש"ח ולצבוע על ישר על הקיר או על לוח שיש לכם. למרבה הצער, הוא מגיע רק בצבע ירוק כהה.

אם אתם מתרעמים על המחיר, הוא לא הכי זול, אבל הוא מספיק לצביעת שטח די גדול (כ-10 מ"ר) וזה זול בהרבה מלקנות לוח מוכן (תאמינו לי שבדקתי. לוח עץ בגודל שאני צבעתי עולה 250 ש"ח מינימום. במקום לוח, אפשר גם לקנות מדבקות קיר קטנטנות במחירים מופקעים).

משתמשים בו ממש כמו בצבע רגיל, צובעים שתי שכבות (מאווררים טוב, אלא אם אתם בקטע של סטלה טובה שתהרוס לכם חצי מוח) ומנקים את המברשת בטרנפנטין. וזהו. הכי חשוב, אפשר אחר כך לצבוע מעליו בצבע לבן ולכסות אותו, כדי להימנע מתסבוכת עם בעל הדירה. לי נשאר מלא צבע ואני מתכננת לצבוע בעזרתו תוויות על קופסאות. ככה אפשר לרשום עליהן מה שרוצים ולמחוק בקלות, במקום להדביק מדבקות מעצבנות.


אז במקום להיות כמו כולם ולתלות על הקיר תמונות, תהפכו אותו ללוח ציור ותיהנו מהנוסטלגיה. זאת גם דרך מעולה להפעלת האורחים. בעיקר אם הם שיכורים.

הג'ירפה צוירה על ידי אורח שיכור למחצה. כל הזכויות שמורות.

תגובה 1: