יום ראשון, 16 באוקטובר 2011

למה כדאי לקחת טייק אוויי מג'פניקה?

טוב, אז יש כמה סיבות. קודם כל, יש להם סושי זול וסביר בטעמו. אני די זונת סושי, אז למעשה כל ערימת אורז עם קצת חומץ גורמת לי אושר. סטנדרטים? תביאו עוד ספייסי מיונז.

הסיבה השנייה היא שלפעמים הסניף של ג'פניקה (בירושלים, כן?) מפוצץ ולחכות לשולחן שם זה פשוט יותר מדי בשבילי. אפשר לחשוב שמחלקים שם לחם. אני פשוט מעדיפה לעקוף את התור, לקחת סושי הביתה ואז לתקוע אותו מול פרק של Modern Family. כזאת אני.


הסיבה השלישית, אשר לשמה התכנסנו כאן היום, היא שהם נותנים לכם הביתה רטבים בקופסאות כאלה.


הן עשויות מפלסטיק איכותי ונסגרות היטב, אז מבחינתי הן משמשות ככלי אחסון מושלמים לדברים קטנים כמו ברגים/מסמרים/נעצים וכאלה. כלומר, אחרי שניקיתם אותן ממש טוב.


שימוש נוסף שמצאתי להן הוא בניית פסלים סביבתיים. אני מרגישה שהאמן הפנימי שבי ממש בא לידי ביטוי פה.




נחשו כמה סושי הייתי צריכה לאכול כדי לאגור את הכמות הזאת. 

התשובה היא, לא מספיק.

4 תגובות:

  1. מה עם טוקיו אקספרס על הלל? גם יותר קרוב וגם יותר טעים.

    השבמחק
  2. גוועלד. חשבתי שיש סאקורה בירושלים

    השבמחק
  3. טוב, קודם כל אמרתי שאין לי סטנדרטים, אז מבחינתי הכי זול זה הכי טוב. בטוקיו אקספרס בהלל הייתי ולא הכי התלהבתי. אם כי גנבתי להם מלא מגבונים לחים, שאני שומרת בארנק לעת צרה. גם בסאקורה לא היה מדהים. בכלל. לאחרונה אני והחבר יושבים הרבה ב"סושי רחביה" בסניף שנמצא בעיר. הם די נחמדים וטעימים. ויש מלא דוסים, אם אתם בקטע.

    השבמחק
  4. אזכור לשמור לך את הקופסאות רטבים פעם הבאה שאני אוכלת סושי... מחברתך האהובה נועה :)

    השבמחק