יום חמישי, 15 בספטמבר 2011

אוהבים לסחוב אתכם את הסריגה לכל מקום, משל הייתם סבתות?

אני כן! ברגע שאני מתחילה לסרוג משהו, קשה לי להפסיק. אני לוקחת איתי את המסרגות לכל מקום ושולפת אותן בכל הזדמנות, כדי להוסיף עוד שורה. אין לכם מושג עד כמה זה לא נוח לסרוג באוטובוס. אמנם לעתים אני נתקלת במצבים מביכים (מרצים שמתעניינים מה בדיוק אני סורגת באמצע השיעור), אבל אין ספק שמדד הפופולריות שלי עולה. כאילו, כולם יודעים שלסרוג זה הכי קול שיש.

בכל מקרה, עד היום חייתי בפחד מתמיד שהסריגה תחליק מהמסרגות שבתיק ותיפרם. או שהמסרגות החדות יחוררו לי את השקית שבהן שמתי אותן. לא עוד, כי מצאתי פתרון גאוני! לגמרי במקרה, ממש כמו שגילו את הפניצילין!

לוקחים פקק מבקבוק יין, מהפקקים הזולים האלה שאפילו לא עשויים משעם אמתי ונועצים בו את המסרגות, ככה. שמים בתיק והולכים לדרככם.

הצעיף שאני סורגת כרגע לחבר.

וזהו. לעולם לא אצטרך לקונן יותר על שורות שאבדו ולנסות להחזיר אותן אל המסרגה בצורה לא מכוערת. הידד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה