יום רביעי, 17 באוגוסט 2011

מגנטים יפים בקלות ובזול (או: אם אתם כבר אלכוהוליסטים, תנצלו את זה)

מיצג מספר 1 - קערה דקורטיבית מלאה בתחתיות לבירה שאספתי במשך שנים מכל פאב שהזדמן בדרכי. אני גאה למדי באוסף שלי. וגם באלכוהוליזם שלי.




מיצג מספר 2 - מגנטים שנתלו לי על הדלת על ידי מוטי האינסטלטור/שימי הגנן המסור וכו'. הדחף הראשוני שלי הוא כמובן להעיף אותם תוך קללות נמרצות על זה שמזבלים לי את הדלת עם הקקה הזה. הדחף השני הוא להכין מהם משהו (חומרים בחינם זה תמיד טוב ומיחזור זה ערך עליון).




שני הדברים האלה לא קשורים זה לזה במבט ראשון. אך במבט שני, יוכלו להפוך ליצירה מעשה ידיכם שתפאר את המקרר שלכם.

קודם כל, מקלפים את ציפוי הניילון מהמגנט, כדי שיהיה אפשר להדביק אותו.



שנית, מדביקים מגנטים על אחורי התחתית בעזרת דבק מגע. אחרי הצילום הנחתי עליה ערימת ספרים כדי שהמגנטים יידבקו היטב ויפה. ואז הלכתי לשתות בירה.



אחרי הייבוש חותכים את השאריות המגנטים בעזרת זוג מספריים פשוט והנה, המקרר מעולם לא נראה טוב יותר. 




אם נורא מתעקשים, אפשר אחר כך לרסס אותם בלקה בתרסיס שמיועדת לעבודות יצירה. אבל באמת לא חייבים לטרוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה