יום שני, 18 ביולי 2011

אין כיריים - מה אוכלים???

לפני כמה ימים ניקיתי את הכיריים החשמליות שלי. מתברר שעשיתי את זה טוב מדי, כי הן התחילו לקצר את כל הבית. נפלא. מעבר לצער שבהבנה שאני מטומטמת, עלתה השאלה הברורה מאליה - מה אוכלים?

הכלים שעמדו לרשותי היו טוסטר אובן (אני קוראת לו "תנור" מפאת רצון לקצר, אבל זה כינוי קצת פנסי מדי. למרות שהוא ממש יפה והכול) ומיקרוגל. 
האם סרתי למקדונלדס הקרוב? האם נשארתי רעבה? לא ולא. הנה מה שהכנתי לארוחת צהריים.

תמונה מאוד לא מוצלחת של מאכל מוצלח במיוחד.

מחממים תנור לחום הגבוה ביותר. קוצצים חצי בצל, שמים בתבנית עם מלח וקצת שמן זית ומכניסים לתנור ל-15 דקות (רצוי להשגיח שהוא לא נשרף, אלא רק נאפה עד הוא נראה טעים).

בינתיים, קולפים תפו"א (זה ספציפית שכב אצלי במקרר איזה חודש עד שהחלטתי סוף סוף לעשות אתו משהו. לא, זה לא מגעיל אותי. גדלתי בקיבוץ), מכניסים לקערה עם מים שמכסים אותו ושולחים לבערך 10-15 דקות במיקרוגל, בעוצמה הגבוהה ביותר. בודקים אם הוא מוכן על ידי נעיצת סכין פנימה. אם הסכין לא נכנסת בקלות, מחזירים למיקרו לעוד 5 דקות. אחרי שהתפו"א מוכן, מוציאים בזהירות מהמיקרו (יש מלא אדים חמים והקערה עצמה עלולה להיות לוהטת) ושופכים החוצה את המים החמים. בשלב הזה, אפשר להעביר אותו לקערה אחרת. לא חייבים.

בכל מקרה, חותכים את התפו"א באמצע. שופכים עליו את הבצל האפוי, גבינה מגוררת (לי היו גוש פרמזן וגוש גבינה כחולה. תקנאו בי ממש) ופטרוזיליה קצוצה מלמעלה.

ותודה לאמי היקרה שהביאה אותי עד הלום וגם לימדה אותי לבשל תפו"א במיקרו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה