יום חמישי, 9 ביוני 2011

שפתון לחות של Neutrogena

חורף. יובש. השפתיים נסדקות, מדממות, גורמות לכם לרצות למות. לא עוד. השפתון של ניוטרוג'נה ירכך ויטפח ויהפוך אתכם לשמחים. ואת השפתיים שלכם למבריקות וסקסיות.
באופן כללי, אני תמיד בעד דברים שמגיעים מצפון אירופה. כמו אנשים בלונדיניים וגבוהים או סוודרים עם איילים עליהם. או שלג. או איקאה. או נגיד, השפתון הזה. שהוא הכי טוב שניסיתי בחיים שלי. ושום שפתון אחר לא ישתווה אליו לעולם. ושיש בו מקדם הגנה ברמה 15, שזה דבר חשוב מאוד בישראל, גם בחורף.
אפשר גם לדבר על העיצוב שלו ועוד שטויות, אבל זה פשוט לא חשוב. מה שכן חשוב זה המחיר הלא נמוך, 27 ש"ח לשפתון (לפחות בסופרפארם. אולי אפשר למצוא בזול יותר באיביי או משהו). אין לי מושג כמה עולה היום "labello", אבל אני מניחה שפחות. בגלל זה אני משתדלת לקנות אותו במבצע (בסופרפארם המוצרים של ניוטרוג'נה מוצעים לעתים קרובות בהנחה). אז כדאי לקנות מראש ולשמור לאחר כך. אם לא תאכסנו אותו ליד התנור במטבח, אני די בטוחה שלא יקרה לו כלום.

עוד משהו שכדאי לעשות הוא להשתמש בו כבסיס לשפתון רגיל (כלומר כזה שצובע את השפתיים). קודם מורחים קצת שפתון לחות ומפזרים על השפתיים (ממש נגיעה קטנה, רק כדי לתת תחושת לחות) ואז מורחים שכבה שנייה, של שפתון רגיל. המריחה שלו תהיה יותר נעימה וזה ימנע את היובש שהרבה שפתונים גורמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה