יום ראשון, 1 במאי 2011

משטח לייבוש כלים של Dishwish


משטח לייבוש כלים? מה זה? ובכן, מדובר במן מחצלת מלבנית עבה מכותנה שאמורים להניח עליה כלים רטובים כדי שיתייבשו. מומלץ במיוחד למי שיש לו תמיד כמות כלים ענקית ולא מספיק מקום במתקן לייבוש כלים (אני). למה זה כדאי? אז ככה:
קודם כל, כי המשטחים האלה עושים עבודתם נאמנה. מניחים משטח על השיש/שולחן/תחליף כלשהו למתקן ייבוש הכלים שמלא כרגע והוא סופג את כל המים. הוא עבה בהרבה מכל מגבת מטבח ולכן השולחן/שיש שעליו הנחתם אותו נשאר יבש. חברים שלי מניחים אותו מתחת למתקן הכלים עצמו, כי תמיד מצטברים שם מים (כן, למרות המגש שבא עם המתקן. אני מזיזה את המגש הזה לפחות פעם ביום כדי לגרוף את המים שמצטברים מתחתיו לתוך הכיור).
אחרי השימוש, תולים לייבוש (אצלי הוא תלוי על מסמר שתקוע בקיר) והוא מתייבש במהירות ומוכן לפעם הבאה.
דבר שני, אפשר להשתמש בו בהצלחה בתור משטח להנחת כלים חמים. כאמור המשטח די עבה וזה נוח מאוד כשהוא מונח ליד הכיריים ומוכן לקלוט כל סיר או מחבת.
מעבר לכל זה, העיצוב של המשטחים האלה פשוט מאמם. לגמרי. "מוסיף מגע של צבע לכל מטבח" הוא תיאור מתאים.
צריך רק לזכור לכבס אותו מדי פעם (ב-30-40 מעלות, לא יותר. ולא להכניס למייבש!) כדי לנקות מכל הג'יפה שמצטברת במהלך השימוש.

החיסרון היחיד שאני יכולה לחשוב עליו הוא המחיר, כ-60 ש"ח למשטח. אני מרגישה שהוא שווה את זה, כי מדובר בהוצאה חד פעמית והמשטח הזה מחזיק מעמד שנים, אבל זה בהחלט לא זול.
אני קיבלתי אותו במתנה ליום ההולדת ובעיני זאת אחת המתנות השוות ביותר שניתנו לי אי פעם.

להלן קישור לאתר שלהם יש שם עוד מוצרים שנראים מקסימים ושימושיים, אבל לא בדקתי אותם (בעיקר בגלל המחירים הגבוהים) וגם רשימת חנויות שבהן אפשר לקנות אותם. בכל מקרה, מומלץ מאוד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה