יום רביעי, 20 באפריל 2011

קרם הידיים של fenjal

בתור אחת שעושה כל הזמן דברים עם הידיים (כביסה, שטיפת כלים, שיוף רהיטים וכאלה) אני מבינה את חשיבותו של קרם ידיים טוב. הקרם של "פנג'ל" הוא כזה (הקרם ה"קלאסי". יש להם קרמים נוספים, שלא ניסיתי). הכרתי אותו בזכות שותפה לדירה יקרה לשעבר ומאז, אנחנו לא נפרדים. חסרונותיו כדלקמן:
מרקם שומני, שלא נספג עד הסוף. לי זה לא מפריע, אבל זה עניין של טעם.
הריח שלו, איך לומר, יותר סביר מנעים.
האריזה מיושנת מאוד, אם אתם מסוג האנשים שזה משנה להם (שפורפרת מתכת לבנה עם עיטורים בחום ובכחול כהה. בדומה לריח, קצת סבתאי).
יתרונו הוא בכך הוא הקרם היחיד שבאמת עזר לי בחורף, כשהידיים שלי התייבשו בטירוף והיה עליהן גרוי כזה אדום ומציק והן לא נראו משהו בכלל. בשלב מסוים התחלתי לשים אותו גם על כפות הרגליים וגיליתי שהוא טוב יותר מהקרמים לרגליים שניסיתי עד כה (כחמישה שונים, בערך. אין מה להשוות). 
חוץ מזה, הוא זול בטירוף. רק היום קניתי בסופרפארם 3 שפורפרות ב-19 ש"ח. 19 ש"ח! שפורפרת אחת, אגב, עולה בערך 12 ש"ח. בקצרה, מקבלים פה תמורה מעולה למחיר.


הנה הקרם שלי, תלוי על לוח המודעות מעל לשולחן העבודה בעזרת הגדג'ט הנחמד הזה שקניתי ב-deal extreme, שמיועד במקור למשחת שיניים.



עדכון: מפאת מרקמו השומני, הקרם עבר סופית למחלקת הקרמים לרגליים ואני עברתי להשתמש בקרם הידיים של "ללין" בריח "אוקיינוס" (הוא מעולה ומומלץ). אולי בחורף אחזור להשתמש בו גם לידיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה